Saturday, January 15, 2011

episod 7...

anaeyo haseyo...!!
sebelom massage n nk tidoooo....ehhee

ape senyum2???
hehe...saje...
da puas berjalan kau???
xpuasla...kalau duit ade ribu riban puas gak..haha

aku compare kn harga kt rantau panjang ngn jb mmg ade beza...
tp ade jgk yg harga lbey kureng je jb...
cume yg murah 2 myb jersi, baju..emm blehla...
tudung pn pndai plih gk la...
ade yg same je kualiti tp harga xsama...

byk gk benda aku beli..hehehe
kopak aku...ni yg xsbr nk mulekn bisnes ni..haha
tah blerrr....
nk g sane lg la! hee
xpe...nxt sem insyaAllah g lg ngn umi n abh...^_^"

cume....
hahahaha...
yg wt aku tersenyum n tergelak sensorg..
spjg perjalanan dorg dok biar je siaran radio thailand...kuikuikui ^_*"
tu yg aku tergelak dlm hati sensorg...kuikuikui...
bcoz something remind me to some1...ngeh3
bla..bla...bla....lalalala~ boring2~ xnak ingat langsung pun~~~ ;-ppp

p/s penaja...tiada kena mengena antara yg hidup atau yg tlh mati...
ini semua adalah......lalallala~
tido2!! nite..lolollolo



No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...